12 Januari 2014

Mendhem Oplosan

#Banyumasan

Watuk ora mari-mari...

Ngapeli dokter perusahaan diweine pil terus. Njaluk sing sirup, doktere malah semaur, "siki lagi musim tablet, pak.."

Sidane meng kota tuku dewek obat sing semriwing. Dadine mandan penak nang gulu ora patia gatel.

Tapi genah pegaweane ora adoh kan kebul batubara, mari sedela wis gatel maning. Sidane nginum obat kaya lagi ngopi. Asal gatel sruput, gatel maning ya sruput maning...

Obat sebotol sing kudune jatah 3 dina, sedina wis ntek. Watuke mari ora malah klenger. Cara bulene ndeyan oper dosis. Isuk-isuk ora teyeng menyat malah kaya wong nyidam dela dela hoek.

Ana hikmaeh...
Dadi bisa ngaso temenan ora kena kebul terus

Tapi yakuwe...
Isuk-isuk tanggane geger nganti ana sing laporan meng HRD
Mendhem oplosan di jam kerja...
#mondol...

Turu maning lah...


41 comments:

  1. wkwkwk itu orang stres gimana tuh (dalam gambar) :D

    BalasHapus
    Balasan
    1. kumat akut tuh
      kebanyakan ngeblog katanya...

      Hapus
  2. Pake jeruk nipis campur kecap, oom. Jangan kebanyakan obat batuk.

    BalasHapus
    Balasan
    1. nah itu dia
      disini cari jeruk nipisnya yang susah. kalo duren sih banyak...

      Hapus
    2. mau donk durennya..... papaken jg boleh.... hehehehehe

      Hapus
  3. besok bikin goyang koplakan ya Om..hehe

    BalasHapus
  4. kebanyakan obat atau salah minum obat sih mas jangan2

    BalasHapus
  5. Mantap deh sensasinya wkwkwkwkwk......... good job kang.

    Salam,

    BalasHapus
  6. Mbaaaahhhh.. aku ra paham....

    BalasHapus
  7. jerene tanggaku, nek watuk mangan wiji dondong kang ... wkwkwkwk

    BalasHapus
  8. emang bener kata Kang Reo, kalau pengen korslet dan hilang ingatannya makin parah...sering azh maen ke blog inih...

    BalasHapus
  9. hehe iyo kuwi genah tenan doktere. pasiene wae seng ngeyel, padune golek seng sempriwing wae kakean ada ada. #Kabuuur

    BalasHapus
    Balasan
    1. balik maneh aku lali visuale rung tak komentari,hehe, kuwi dapat dari mana kok apek tenen,, ketok pakeme. hehe

      Hapus
  10. cucupen oplosanmu...emang botolmu sopo sing ngemut lik ?

    BalasHapus
  11. kebanyakan obat atau salah minum obat sih

    BalasHapus
  12. Boca edan...! Geleman d poto ng pak e...!

    BalasHapus
  13. daripada mendem wadonan kang

    BalasHapus
  14. pakai yang alami om, kecap sama jeruk nipis atau perasan kencur juga cleng biasanya

    BalasHapus
  15. itu yang jadi model foto siapa pak? he he..
    pertanyaan berikutnya:..itu pengarah gayanya siapa ya? * sambil garuk-garuk kepala*

    BalasHapus
  16. Oalah... wis waras kan kang loro (sakit) ne? Mugi-mugi wis sehat.
    Hahaha. tego koncone sampean ki lapor mendhem oplosan.

    BalasHapus

Sebelum membaca jurnal ini mohon untuk membaca Disclaimer dari Blog Rawins. Memberikan komentar dianggap telah menyetujui Disclaimer tersebut. Terima kasih

© 2011 Rawin, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena