26 Oktober 2013

Ora Sopan

#Banyumasan

Wayah mene nembe bae ngliyep, lawang kamar ana sing nggedor-gedor. Gelem ora gelem kudu menyat mbok ana panggilan darurat. 

Jebule mbuh sapa nyong ora wawuh. 
Karo ngantuk tek peksa nyengir men keton sopan. "Onten napa, pak..?"

"Arep takon, apa kiye ruangan IT..?"
"Nggih leres..."
"Oooh ora kleru berarti. Suwun, mas..."

Lhah, itu deneng..? 
Dijawab bener-bener malah balik kanan maju jalan. Timbang penasaran, gagian tek takoni, "Ana perlu apa sih, pak. Mbok nyong teyeng ngrewangi..?"

"Ora papa, mas. Nyong karyawan anyar nembe teka kang Jakarta. Wingi dipeseni kon nemoni pak Budi HRD. Jere satpam, kamere nang sebelah ruangan IT."
"Oh pak Budi..? Sing kiye kamere, pak.."
"Ya wis, pareng sit ya.."

Ladalah...
Kiye anu aseng gelut apa keprimen janjane..?

Karo mandan mangkel tek takoni maning karepe kepriwe. 
Lha koh goleh semaur, "Ngesuk bae, mas. Ora sopan wis wengi nggugaih wong turu..."

Oooo ra sopan gundhulmu ruag..!
Mau nggedor lawang rumangsane nggugah kethek apa..?
#wong gemblung...

Cara ngendi arep jal..?
Arep mertamu koh ndadak miskol dimin meng tanggane...


Kesimpulane
Sopan apa ora kuwe tergantung jabatan
#nasib kuli...


45 comments:

  1. buahahahahahaha
    dikerjani wong anyar ya

    BalasHapus
    Balasan
    1. sukuriiinnn....puas deh ih....

      #padahal ngga terlalu ngerti, cuman nyimpulin dari komentarnya kang Reo doangan...

      Hapus
    2. kesimpulanya ya gitu deh mang :D

      Hapus
    3. Men si mamang kapok lah...

      Hapus
    4. Lha, mamang ga ngerti toh..? Cukuliinnnn..xixixixi

      *Padahal aku yo ra ngerti...

      Hapus
    5. Nek ora ngerti hubungi lik Reo kon nranslit meng Inggris...

      Hapus
    6. kok ora di guyang peceren ae mas ?

      Hapus
    7. heheheh

      saya ikut ketawa aja ya

      Hapus
    8. #Banyumasan

      baru saja terlelap, pintu kamar ada yang mengetok-ngetok. Mau tidak mau saya harus bangun kali aja ada panggilan darurat.

      ternyata gak tau siapa saya gak kenal.
      sambil ngantuk saya paksakan buat tersenyum supaya terlihat sopan. "Ada apa pak?"

      "mau tanya, apa ini ruang IT..?"
      "Ya benar..."
      "ooh berarti gak salah...terima kasih mas..."

      Lhah, itu kok..?
      Dijawab bener-bener malah balik kanan maju jalan. Daripada penasaran, segera saya bertanya, "Ada perlu apa sih, kali aja ada yang bisa saya bantu"

      "Gak papa, mas. Saya karyawan baru yang baru datang dari Jakarta. Kemaren saya mendapat pesan disuruh menemui pak Budi HRD. Kata satpam, kamarnya di sebelah ruangan IT."
      "Oh pak Budi..? Yang ini kamarnya, pak.."
      "Yasudahlah.."

      Ladalah...
      Ini orang ngajak berantem apa gimana..?

      Dengan perasaan yang lumayan sebal, saya bertanya maunya bagaimana.
      Lha koh malah ngejawab, "Besok saja, mas. Gak sopan sudah malam membangunkan orang yang sudah tidur..."

      Oooo ra sopan gundhulmu ambruk..!
      Tadi ngetuk-ngetuk pintu, emang lu pikir berasa membangunkan monyet apa..?
      #wong gemblung...

      Cara mana coba..?
      Mau berkunjung kok malah miskol ke tetangganya dulu...

      Kesimpulannya
      Sopan apa enggak itu tergantung jabatan
      #nasib kuli...

      THE END

      *terjemahan melalui otak kiri tetangga* ..
      bener apa enggak (?) .

      Hapus
  2. wong koh jan ora ana pendidikane babar pisan.....ora tau ngeleg bukune gurune kuwe kang tah...

    BalasHapus
    Balasan
    1. Kakehen sekolah...
      Saking akeeh ngasi klalen kabeh...

      Hapus
  3. nek gundhul be ruwag apa maning isine ya kang

    BalasHapus
    Balasan
    1. Ketimbang ninine dierag-erag..?

      Hapus
    2. gundul ruwag *laka gambaran*

      Hapus
    3. ora usah digambar, dejajal dewek baen... :D

      Hapus
  4. hahahahaahahaha--------isane mung komen kui thok...

    BalasHapus
  5. Apalagi kalo di ketok pintu cuma nanyain kamar mandi dimana..hehehe..
    Sambil podol sekalian..:)-

    BalasHapus
    Balasan
    1. Daripada ora ngetok lawang langsung nyelonong mlebu..?

      Hapus
  6. hahhahaa.....biasanya wong anyar dikerjain tp iki malah kuwalik,

    BalasHapus
    Balasan
    1. Wolak waliking jaman, yu
      Apa hukum karma ndean...

      Hapus
  7. Oooo ra sopan gundhulmu ruag..!
    Mau nggedor lawang rumangsane nggugah kethek apa..?. hahaha, wetengku nganti bekel moco kuwi, nganti kempringet

    BalasHapus
    Balasan
    1. halah...
      ngati ati keterusen, pak...

      Hapus
  8. pasti ada sswtu tu dikamar kq hari minggu
    hehehe

    BalasHapus
  9. wah saya kurang ngerti agak ribet bacanya, hehehe

    BalasHapus
  10. kok ora di jak melbu kamar sisan mas, di gelut nang njero kamar, uncali linggis sisan

    BalasHapus
    Balasan
    1. jejek, dupak nganggo doser sih genah...

      Hapus
    2. tk rewangi ndupak ben mental ke luar angkasa.

      Hapus
    3. dupak nganggo lambe pa..?

      Hapus
  11. untung sekarang hari senin jadi terima komen dong :)

    BalasHapus
  12. saya kok selalu ngakak baca tulisan-tulisan sampeyan... *takut kena radiasi nih jadinya,

    BalasHapus
    Balasan
    1. ora olih ngakak
      ngikik baen, lik...

      Hapus
  13. wong anyar wolak waliking heheheh

    BalasHapus
  14. emang nggugah kethek kepriwe carane?!.

    BalasHapus

Sebelum membaca jurnal ini mohon untuk membaca Disclaimer dari Blog Rawins. Memberikan komentar dianggap telah menyetujui Disclaimer tersebut. Terima kasih

© 2011 Rawin, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena